2010.06.16.
21:40

Írta: FöldlakóEmber

Menyasszonyos update és decoupage

 A menyasszonyossal jelenleg itt tartok, ami sajnálatos módon azt jelenti, hogy elég nagy valószínűséggel nem lesz kész a barátnőm esküvőjéig. Azért igyekszem majd még pár órácskát elcsenni a hímzésre, de asszem túl sok órácska kéne...

De megtanultam időközben a szalvétatechnikát, és a kis csúnya barna zsepitartóból ezt a kis vidámságot alkottam. Először lefestettem akrilfesétkkel, azután kerültek rá a virágok - mégpedig igazából zsebkendőből. Régebben gyűjtöttem a mintás zsepiket, meg is őriztem valamennyit, ezzel pedig a kreatívkodás új formáját fedeztem fel. Nagyon megkedveltem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varrogatok.blog.hu/api/trackback/id/tr592087438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása