2010.04.25.
21:51

Írta: FöldlakóEmber

Első munkáim

 Tavaly október környékén kezdtem el (ismét, hosszú kihagyás után) keresztszemezni. Először ez a kis 3D házikó készült el, amit anyukám kapott meg a névnapjára.

 És hátulról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A következő nagynénémnek készült, szintén névnapra:
Hááát, nem tudom, még egyszer belefognék-e... Annak nagyon örülök, hogy megtanultam a francia csomó (French Knot) elkészítését, az volt a kisebbik nehézség. De összevarrni ezt a házikót egy rémálom volt. Viszont nagyon édes, szóval megérte, de egyelőre maradok a 2D-nél.
Az alábbi dvd-tokokat én készítettem filcből, farkasfoggal, gyöngyökkel, díszítettem. Valamennyi minta saját ötlet, nagyon élveztem a kreatívkodást :)

 Nah, ez így elsőre rögtön egy jó hosszú post :) Alábbiakban bortartó látható, szintén névnapra, a megajándékozott keresztapám monogramjával. Szintén saját kitaláció minden, a keresztszemezéshez a mintákat a Cross-stitchers-club -ról válogattam össze:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 És végül, de nem utolsó sorban a négy állatka és a kislány :) Kis unokahúgom kapta, aki 2010. január 24-én született! Ezúton is jó egészséget mamának és babának!

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív ajándék filc fonal keresztszemes

A bejegyzés trackback címe:

https://varrogatok.blog.hu/api/trackback/id/tr151951229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása